dimecres, 17 d’abril del 2013


Làmina2: La dansa

-Descripció de l’activitat a treballar: 
Per a aquesta activitat m'ha fet falta estar , tranquil·la, relaxada i sobretot, concentrada. Ens han projectat a la pantalla una imatge del quadre "La dansa" de Henri Matisse i l'he dibuixat a la meva làmina.
Fitxa tecnica:
-Títol: “La dansa“
-Autor: Henri Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: mesura 260 cm d'alt per 389 cm d'ample 
-Tècnica: Oli sobre llenç
-Estil: fauvisme 
-Gènere: Retrat i paisatge 
-Localització:  Museu de hermitatge, Sant Petersburg (Rússia)
Imatge donada:-Procés:
he comensat a dibuixa el  el dibuix de la dansa primer amb el llapis ,despres batg començar a pintar amb llapis de colors .
resultat:














opinio: la meva upinio sobre aquest dubuix es que m'acostat una mica dibuixarla i mes cuan la pinto amb llapis de colors per que no m'agrada gaire pintar tot i que es facil comparan amb el altres companys que lan pintada amb un altre pintura .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada