dimarts, 23 d’abril del 2013



                               5.Avatar anológic diguital Taca


Discripció:Es un imatge feta miran la meva imatge i anar fent sombre amb un retuador negre .

Proces :He dibuixat primer la meva cara  mitjansan mab un programa que es diu picmonkey que gracies aquest programa m'he fasilitat dibuixar una mira el dibuix amb ombra . mirant l'ordinador he anat dibuixan la meva cara amb llapis i despres baig anar pintant les ombres amd retulador negre,despres batg anar de borar tot el que quedave de llapis amb una goma.

Foto:


Aquesta foto es la que baig aver de iditar amb el programa aquest de picmonkey.


Explicació:Es tracte de calcar la meva foto en un full amb llapos ,cuan ja esta ben copiat ,agafo un retulador negre i cumenço a fer sombre am el retulador negre,i cuan ja he acavat hu esborro amb una goma per que quedi ben net .
Resultat :
aquest m'ha quedat bastant bè per que es molt fasil de dibuixar .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada