dimarts, 23 d’abril del 2013


4. avatar analógic

Aquest dibuix l'he agut de fer amb llapis ,copiant primer amb una mica de llapis i després mirant la meva foto he anat afegint ombres amb el llapis pèrque pugi semblar a la fotografia meva.
Aques dibuix m'acostat una mica per que en principi s'abia de dibuixar amb el llapis i despres fer les ombres amb puntets i es molt cansat en cara que al final m'ha surtit una mica bé.
Aques gama de grisos: en principis s'emblava una mica cumplicat de anar fen ombres de mes fosques a mes clares,pró al final crec que m'ha quedat força bé,encara que la que més m'ha costat es la de ratlles per que s'ha m'havia enbrutat una mica cuan h'u feie amb recla pro com que no em sortie batg aber d'acabar fen -hu sesnse la recla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada